Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz biorąc pod uwagę olbrzymią popularność kakao w Polsce OSM Krasnystaw wprowadzilił na rynek naturalne i gotowe do spożycia "Kakao do Picia"
Spółdzielnia Mleczarska - MLEKPOL - wychodząc naprzeciw potrzebom swoich Konsumentów, wprowadza na rynek nowe smaki jogurtów pitnych Milko w wersji deserowej.
Jogurty deserowe dostępne są w czterech smakach: waniliowym, czekoladowym, tiramisu oraz stracciatella.
Na pierwszą stronę tygodnika "The Brooklyn Paper" trafiła historia pewnej matki, która należy do tak tajemniczej grupy, że nie może nawet ujawnić jej nazwy.
Towarzyszące artykułowi zdjęcie pokazuje kobietę, Hannah Springer, trzymającą na jednej ręce małe dziecko, a w drugiej - szklankę mleka. Nie wygląda jakby handlowała narkotykami lub pirackimi płytami DVD - i rzeczywiście nie zajmuje się tym.
Ponad 400 delegatów reprezentujących wszystkie ogniwa łańcucha dostaw produktów mleczarskich oraz zainteresowane podmioty polityczne i administracyjne wzięło udział w konferencji w Brukseli
na której omawiane były perspektywy dla rynku mleczarskiego w związku z niedawnymi ekstremalnymi wahaniami cen i planowanym zniesieniem kwot mlecznych dla produkcji mleka.
W połowie marca czeski rząd zatwierdził specjalne dopłaty dla producentów mleka
W efekcie czego do końca czerwca br. 150 mln koron (ekwiwalent ok. 5,8 mln euro) ma trafić do tych rolników, którzy mimo nader trudnej sytuacji w sektorze mleka zdołali utrzymać produkcję.
Mlekovita - najbardziej wartościowa i innowacyjna marka na rynku mleczarskim, rozbudowała portfolio serków Wiejskich Polskich o nowe owocowe smaki w dwudzielnych kubeczkach 150 g (120 g serka + 30 g owoców).
Nowe serki to doskonały pomysł na śniadanie, bardzo smaczny i sycący, idealne dla tych, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez czegoś słodkiego.
Sery Camembert Le Rustique i Jogurty Naturalne Greek Style zwycięzcami w swoich kategoriach.
W tegorocznym konkursie -Produkt Roku. Wybór Konsumentów- wzięło udział 100 nowych lub istotnie zmodyfikowanych marek z branży FMCG zgłoszonych przez 70 producentów.
W ogólnopolskim sondażu przeprowadzonym przez TNS OBOP*, respondenci określili walory produktów oraz zadowolenie z ich użytkowania, wykazali się znajomością marki i dokonali oceny oraz wyboru najlepszych ich zdaniem produktów w danych kategoriach. Wybrano 38 marek, które zyskały tym samym prawo do posługiwania się logo Produkt Roku. Wybór Konsumentów.
Candia do konkursu zgłosiła: półtłuste mleko Disney, deser Créme Brelée, Jogurt Grecki Greek Style oraz gamę serów Le Rustique (camembert i brie). Wszystkie produkty zostały wysoko ocenione przez konsumentów, a dwa spośród nich zwyciężyły, dołączając do grona sprawdzonych, innowacyjnych i najbardziej cenionych przez Polaków marek. Zwycięzcą w kategorii jogurty do sosów i sałatek został Jogurt Grecki Greek Style, natomiast w kategorii sery pleśniowe - Camembert Le Rustique.
Spomlek chce zbudować szeroką platformę produktową.
Zarządy Spółdzielczej Mleczarni Spomlek i Elbląskiej Spółdzielni Mleczarskiej w obecności Rad Nadzorczych podpisały w dniu 16 lutego listy intencyjne w sprawie połączenia obu podmiotów.
Powinno ono nastąpić jeszcze w 2010 roku. To pierwszy etap realizowanej przez Spomlek strategii konsolidacji, której głównym celem jest zbudowanie szerokiej platformy produktowej.